Το Prinx Quattura 4S
Στο φρενάρισμα σε στεγνό κερδίζει ακριβότερες μάρκες (π.χ. Goodyear & Kumho)
Ξεπέρασε 16 ανταγωνιστές στο φρενάρισμα σε βρεγμένο, βγήκε στην 21η θέση
Είναι τεχνολογίας του 2023 & προσφέρεται σε 21 μεγέθη (14-17”)
Η Prinx χρησιμοποιεί φυσικό καουτσούκ, όπως απαιτεί η E.E.
Στο φρενάρισμα σε στεγνό κερδίζει ακριβότερες μάρκες (π.χ. Goodyear & Kumho)
Τα all season είναι μία κατηγορία ελαστικών που απευθύνεται σε οδηγούς που μένουν στη Βόρεια Ελλάδα ή σε περιοχές που χιονίζει αρκετά συχνά. Το πλεονέκτημά τους είναι πως λόγω σχεδίασης πέλματος μπορείς να κινηθείς στο χιόνι, μέχρι 10 πόντους, δίχως να χρειάζεσαι αλυσίδες (ένδειξη 3PMSF).
Στην ελληνική αγορά υπάρχει σημαντικός αριθμός οδηγών που επιλέγουν all season λάστιχα για το αυτοκίνητό τους, για αυτό κι εμείς θα αξιολογήσουμε μία πρόταση all season ελαστικού που τώρα ήρθε στην Ελλάδα, το Prinx Quattura 4S. Πηγή μας είναι το πρόσφατο χρονικά (2024) διεθνές test ελαστικών, το οποίο αξιολόγησε το φρενάρισμα σε στεγνό και σε βρεγμένο, σε 37 all season ελαστικά διάστασης 225/50 R17.
Ξεκινάμε με το φρενάρισμα ακινητοποίησης στο στεγνό, δοκιμασία η οποία γίνεται από τα 100 χλμ./ώρα. Στη συγκεκριμένη διαδικασία το Prinx Quattura 4S σημείωσε μία από τις καλύτερες επιδόσεις, «κοκκαλώνοντας» το αυτοκίνητο αναφοράς στα 40,7 μέτρα. Η συγκεκριμένη επίδοση βρέθηκε στην 13η θέση των ελαστικών που συμμετείχαν στο test και είναι καλύτερη από ακριβότερα μοντέλα μαρκών όπως η Nokian, Goodyear, Dunlop και Kumho.
Ξεπέρασε 16 ανταγωνιστές στο φρενάρισμα σε βρεγμένο, βγήκε στην 21η θέση
Στο φρενάρισμα στο βρεγμένο η δοκιμασία του διεθνούς test γίνεται από τα 80 χλμ./ώρα. Πρέπει, βέβαια, πάντοτε να έχουμε στο μυαλό μας ότι τα all season λάστιχα έχουν χειρότερες επιδόσεις στο φρενάρισμα στο βρεγμένο. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center ένα all season έχει 4 μ. χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο συγκριτικά με τα θερινά λάστιχα που αγοράζει η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού κοινού.
Σε κάθε περίπτωση, ανάμεσα στα 37 all season μοντέλα του διεθνούς test το Prinx Quattura 4S βρέθηκε στην 21η θέση. Πιο συγκεκριμένα, ξεπέρασε 16 αντιπάλους στο test και βρέθηκε πάνω-κάτω στο μέσο όρο της κατηγορίας, ακινητοποιώντας το αυτοκίνητο αναφοράς μετά από 62,5 μέτρα.
Στο test συμμετείχαν ακόμη (με αλφαβητική σειρά) all season ελαστικά των: Arivo, Berlin Tires, BF Goodrich, Bridgestone, CEAT, Continental, Dunlop, Firestone, Fortuna, Fronway, Fulda, Giti, Goodyear, GT Radial, Kleber, Kumho, Lanvigator, Laufen, LingLong, Michelin, Minerva, Nexen, Nokian, Pirelli, RoadX, Royal Black, Semperit, Superia, Tourador, Toyo, Tracmax, Triangle, Tristar, Viking, Vredestein και Westlake.
ΠΥΓΗ: autotriti.gr