Matador FM4

Κωδικός προϊόντος: Matador FM4 Κατηγορίες: ,
Περιγραφή

Ελαστικό Matador FM4

Το Matador FM4 είναι ένα ελαστικό σχεδιασμένο ειδικά για χρήση στον μπροστινό άξονα ή το τιμόνι φορτηγών, προσφέροντας υψηλή απόδοση και αξιοπιστία σε διάφορες συνθήκες οδήγησης.

Κύρια Χαρακτηριστικά:

  • Σχέδιο Πέλματος: Το FM4 διαθέτει ένα εξελιγμένο σχέδιο πέλματος που εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση και σταθερότητα. Το σχέδιο αυτό είναι βελτιστοποιημένο για μπροστινούς άξονες και τιμόνι, ενισχύοντας τον έλεγχο και τη διαχείριση του φορτηγού.
  • Ανθεκτικότητα: Κατασκευασμένο από υλικά υψηλής ποιότητας, το FM4 προσφέρει υψηλή αντοχή στη φθορά και τις ζημιές. Είναι σχεδιασμένο να αντέχει στις απαιτήσεις βαριάς χρήσης, παρέχοντας μακροχρόνια απόδοση ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες.
  • Χειριστικότητα και Σταθερότητα: Ο σχεδιασμός του πέλματος βελτιώνει τη χειριστικότητα και τη σταθερότητα του φορτηγού, μειώνοντας την πιθανότητα αποκλίσεων και ενισχύοντας την απόκριση του τιμονιού. Αυτό συμβάλλει στη βελτίωση της ευχέρειας και του ελέγχου.
  • Άνεση: Το FM4 στοχεύει επίσης να παρέχει μια άνετη πορεία, μειώνοντας τους κραδασμούς και τον θόρυβο του δρόμου για μια πιο ομαλή εμπειρία οδήγησης.

Το Matador FM4 είναι μια εξαιρετική επιλογή για τον μπροστινό άξονα ή το τιμόνι φορτηγών, προσφέροντας συνδυασμό πρόσφυσης, ανθεκτικότητας και σταθερότητας για την βελτίωση της συνολικής απόδοσης οδήγησης.

Διάσταση ΕλαστικούΔείκτης ΚαυσίμουΔείκτης ΠρόσφυσηςΔείκτης ΘορύβουDecibel
13R22.5 156/150K TL FM 4 EU LRJ 18PR M+S 3PMSF0000
315/80R22.5 156/150K TL FM 4 EU LRL 20PR M+S 3PMSFDB273
Επιπλέον πληροφορίες
Brand

Άξονας

Μπροστινός Άξονας

Σχετικά με την Matador
matador 320

1905 Ιδρυση της Matador στην πρωτευουσα της Σλοβακιας την Μπρατισλαβα

1925 Ξεκιναει η παραγωγη των ελαστικων και η Matador ανακοινωνεται ως ο πρωτος κατασκευαστης ελαστικων στην πρωην Τσεχοσλοβακια

1930 Τα ελαστικα της τοποθετουνται σε ολες τις διασημες μαρκες αυτοκινητων τοτε στην Τσεχοσλαβακια οπως SKODA,TATRA,AERO, με αποτελεσμα τη γρηγορη αναπτυξη της εταιριας και την εισχωρηση της και στην αυτοκινητοβιομηχανια της Κεντρικης Ευρωπης